Neurolinjen

The return of Mr. Frost

Kategori: Allmänt

Här kommer nu dom efterlängtade bilderna
från dag 2 när vi hade vintertema ute.

Magnus och Peter jobbar på för fullt och fick faktiskt denna bivak
mer färdig än tidigare år. Jag tycker absolut den blev bra.


Arbetarna går runt och tittar på varandras arbeten.
Här står vi och skådar den fina bivaken jag nämnde tidigare.


Här står Ellie och sträcker sig stolt när hon visar sitt konstverk under
vinterdagarna.


Jag är inte kissnödig utan här försökte jag visa min snö
skulptur i en dramatiskt pose


Det här är Sonjas snöskultur längst fram i bilden och Ellies lite längre bak.


Somliga blev ju snödöpta denna dag också.


Somliga mer än andra.

Återigen var ju dessa dagar underbara väder mässigt,
roliga, trevliga och allt sånt där trevligt. Jag kommer nog
absolut att sakna det nu när jag snart lämnar skolan här.

Mvh. Jens.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: