Neurolinjen

Mitt i lektion.

Kategori: Allmänt

Glömde säga det att mitt under datalektionen,
samtidigt som jag skrev på föregående inlägg så
plötsligt började min mobil att ringa och det var ett
dolt nummer som ringde.
Så jag tänkte att det var väl Råd & Stöd.
Men nej nej nej. Svarar och får höra att dom
ringer från radiostationen Bandit rock.
Och det lät absolut INTE som om det var lokalt.
Så jag börjar snacka med han som ringde och
hör sen att det även är en tjej där, vilket gör att jag
ganska snabbt inser det att dom är ju i live sänding!
Så alltså ringer radion Bandit Rock från STOCKHOLM
och vill prata med MIG.
Fatta chockad jag blev.
Pratade ett tag med dom och när vi säger hej då så
kan jag inte komma ner. Komma ner från dom
molnen som jag svävar på,
och jag kan fortfarande inte komma ner!

- Jens Andersson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: