Neurolinjen

Sommaren 2010

Kategori: Allmänt

Skolans avslutning på fredagen den 4 juni 2010.
Klassen ska bjuda på eventuella överraskningar.
Sen ska jag hem med moder och den 8 juni 2010 så börjar jag på
en ny praktik inom filmbranshen, hemma i Skellefteå.
Blir även mycket tid med kompisar och hänga med dom.
Sen får jag äkta lov och ledighet, med besök på festivaler, tills den 31 juli då
väskorna ska vara packade och digital kameran ska vara tömd på gamla bilder,
och jag ska kunna sätta mig på flygplanet och njuta av den 22 timmars
resa ner mot Australien.

Inte för att det vore bra för mig, men nog vore det skoj
om solen kunde förgylla sommaren med sitt sken.

Sen har jag lovat mig själv att jag ska
försöka maila bilder från Australien och sådant till Rikard och Carola på IKT.

/ - Jens

Kommentarer


Kommentera inlägget här: