Neurolinjen

Sommar 2010

Kategori: Allmänt

Vi ska försöka ha en mycket trevlig sommar. Och det tycker jag att ni ska försöka ha. Det blir nog en sommar utan Motor cykel nu igen. Men jag ska nog ha en trevlig sommar. Det blir väll något som man inte gjort på många år. Resa med bil men det blir inte roligt. Men man får inte vara så tråkig att dömma något i förväg innan man har gjort det. Men jag hoppas att det blir en fin sommar så man kan klippa gräs. Det brukar jag göra på somarn. Och sen hoppas jag det blir en fin sommar i år 2010. Men jag har hoppats att det blir en varm sommar när jag hade motorcykel och man hoppas på ett fint väder när man var ute och körde. Och det var oftast mycket bra väder. Men det var inte alltid så tur med vädret så man fick en liten dusch. Men det får man räkna med när man kör motorcykel. Det är som jag brukar säga att det inte finns nå dåliga väder bara dåliga kläder.





Mvh/ Petri

Kommentarer


Kommentera inlägget här: