Neurolinjen

Johans sista blogginlägg

Kategori: Allmänt

Hejsan Johan här på sin sista data lektion.
Jag skulle vilja tacka skolan och neurolinjens personal för allt dom har gjort för mig, det har varit superbra och lärorikt för mig. Jag kommer att sakna er nå så otroligt, hära   behöver ju man bara gå ut i korridoren så är det fullt med folk och rörelser och det kommer man ju att sakna nå så otroligt och maten är ju så otroligt gott.
Men jag ska försöka ha kvar rutinerna när jag kommer hem eller jag kan ju inte räkna upp alla dom bra grejorna jag har lärt mig här på Framnäs.Idag så ska jag bjuda resten av linjen på middag och nästa vecka så ska jag gå ut och äta med personalen på Challenge.
Det blir avslutning den 17 dec ni är alla välkomna att komma på den här på FramnäsNu är vi på väg till middagen som Johan lagar till

Kommentarer

  • åsa lindroth säger:

    Vad fort tiden går, jag tyckte det var nyss du började i Piteå och snart har du gått klart.

    Och får vända på ett nytt blad.

    Ha det bra kram Bollnäsarna.

    2010-12-08 | 22:19:04

Kommentera inlägget här: