Neurolinjen

Sommaren 2013

Kategori: Allmänt

Det har varit ett härligt sommarlov, med bra väder , jag har ätit frukost på min altan nästan varje morgon, och plockat jordgubbar, smultron, tomater och sallad ur min egen odling. Jag har umgåtts mycket med mina nära och kära. Min dotter och hennes man har byggt en altan med nerbyggd badtunna där jag har legat och njutit i kvällsolen. Min yngste son fyllde 15 år (våran sista fjortis) så jag ordnade ett kalas åt honom, vi grillade hamburgare i skogen till lunch, och åt surströmming och tårta till middag (det är den godaste mat han vet). Jag har fyllt 50 år i juni, då hyrde jag, mina barn och barnbarn en strandvilla i byskehavsbad. Det var ett härligt hus som låg på stranden, så när man gick ut på altan så satt man på stranden. Där bodde vi i en vecka över midsommar.
Jag har även varit med min bror och svägerska, och varit till min systers sommarstuga i Blacke,den ligger vid havet. Min yngste son har börjat köra folkrace, så nu får man vara orolig då han kör men det är tur att dom är väldigt skyddade i dom bilarna. Han voltade flera varv på en tävling och klagade sedan på att han hade lite ont i nacken så hans pappa följde honom till akuten, men det var inte något allvarligt. Men på en annan tävling när han fortfarande var 14 år, tävlade han med 17åringar och då kom han 3a.
Den 26 augusti skulle vi börja skolan igen, men då ramlade jag och bröt armen.Men nu två veckor senare är jag här på skolan. Det känns roligt att börja om här igen, för jag känner att den här skolan är bra för mig nu. Och det är otroligt så vamt och bra väder det är nu i september.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: