Neurolinjen

Jullov

Kategori: Allmänt

Nu är snart terminen slut och vi ska då på jullov. Vi kommer alla att fira jul på olika sätt och jag själv ska fira jul åtminstone 2 gånger. Först så ska jag och familjen jag kommer ifrån tillsammans med min mosters familj fira jul den 24 december och några dagar senare så ska vi fira julafton en gång till när min syster och hennes familj kommer till oss i Sverige från England där de bor. Jag hoppas då att alla att vi får en trevlig jul och har vi tur så kanske vi även får någon trevlig julklapp vid sidan av att vi då får spendera viss tid tid med våra när och kära. Jag själv ska sjunga och spela fiol i Skellefteås Landskyrka med "Änglakören" på på julaftons morgon, vilket ni alla förstås får vara där för att lyssna/se på. Vi tar då jullov och börjar senare om igen på skolan den 8 januari 2013 och då får vi höra vad de andra gjort under julen och hur de har haft det. Sonja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: