Neurolinjen

Höstterminen - Kör

Kategori: Allmänt

Under höstterminen så började de igen ha kör på skolan för eleverna.
Av eleverna i min klass så var jag den enda som var där men jag kan sock nämna att körledaren sa att hon senare skulle kunna tänka sig att komma till min klass för att kunna ge de andra lite information om kören och att de andra kanske hellre skulle kunna tänka sig att komma om de fick se henne.
För att de andra då kunde sätta ihop hennes namn med ett ansikte och får lite mer informaiton om det man gör med kören.

Eftersom jag var den enda ur min klass som var där så har jag i alla fall berättat lite om vad vi gjorde och sjöng med kören. Det vore dock mycket trevligt om någon fler ur min klass kommer med dit nästa gång, för kör är ju kul! Jag själv är ju ändå relativt musikaliskt utbildad och gick på gymnasiet musiklinjen där jag hade b.l.a. lektioner i och fiol och sång. 


 

Kommentarer

  • Siv säger:

    Hoppas du får med dig nån fler idag då! :-)

    2011-11-22 | 10:48:06
  • Helena säger:

    viktigast är att du tycker det är kul!

    2011-11-28 | 11:19:25
  • peter säger:

    Den som väntar på något , , , , , KUNGEN VAR DÄR!

    2011-11-30 | 13:38:17

Kommentera inlägget här: