Neurolinjen

Hösttermin 2013

Kategori: Allmänt

Nu har höstterminen för oss på neurolinjen börjat.
Innan detts så har vi alla haft sommarlov.
 
Vi har alla gjort en hel del olika saker under sommaren.
Jag var under första månaden och arbetstränade på affären där jag jobbade förut och efter det så var jag ledig och umgicks då med min syster och hennes son som annars bor i England.
Jag träffade även under sommaren 2 av mina före detta klasskamrater i Skellefteå och med en av dom två åt jag även lunch med några gånger. Jag köpte även under sommarlovet en ny laptop på El Giganten och åkte bort till en by med en av mina kompisar med hennes familj och åt räkmackor.
 
De andra i min klass har förstås gjort och varit med om en hel del annat.
Jag hoppas att även du har haft en bra sommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: