Neurolinjen

Ut med det gamla och in med det nya.

Kategori: Allmänt

Nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, och ny snö.
Före lovet så hade det ju nästan inte kommit någon snö och det
var som allt som mest +4 en vanlig dag i december.

Sen blev det lov, och med lovet kom det snö.
Snö i stora, stora, STORA, lass.
Det är ju själva meningen med vintern, ja,
men personligen så känner jag bara att jag
hade velat få sommar andra veckan på
det nya året.

Hade inte det varit bra?
Jul och nyårs i snö och all glans av vintern,
för att sen kunna sitta under t.ex. sportlovet och
sola ute hela lovet.
Näe, nog saknar jag värmen "gode" mycket.

Men, nu har vi ju börjat skolan igen och
det här blir min sista termin på Neurolinjen.... vad jag vet iaf.

Självklart kommer vi att lägga upp mer allt eftersom tiden går
och jag hoppas iaf att ni kommer att läsa allt som komma skall.
// Jens.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: