Neurolinjen

*italiensk musik* Mama mia, pizza vara pronto

Kategori: Allmänt

I Böle så finns det en liten stuga.
I den stugan finns det en stor öppen spis typ.
Där kan man typ backa bröd.
Det gjorde vi. Brödet var ofantligt gott.
Jag kände bara att jag hade velat ha lite italiensk musik där
så hade man nästan känt det som om man jobbat på en pizzeria eller så.


Nedan följer lite bilder:




I fullt arbete.


Det var Carola och Vera som ledde det hela.



Men jag har även en annan sak att berätta.
Igår skulle vi in till stan. Men igår var det även -28.
Detta, plus en parkeringsstolpe som EJ funkade gav resultatet
att alla knuffade i bilen lite tills vi alla insåg att bussen var död och det inte skulle
bli någon sväng in på stan den kvällen.
Det är såna kvällar eller dagar då man saknar värmen extra mycket, känner iaf jag.

Kommentarer

  • Helena säger:

    Himla vilka söta "mjuk-kake ledare" ni hade i bagarstugan i Böle.... Det var supergott det ni bakat.

    Ang bussen så tycker jag att fick bra med värme när vi skulle knuffa bussen uppför en liten backe...

    2011-02-23 | 13:26:21

Kommentera inlägget här: