Neurolinjen

Tre generationer snyggingar

Kategori: Allmänt



Jag hade besök av mamma och mormor på skolan. Vi var ensamma, mina kurskompisar hade åkt hem på långhelg. Jag visade dom Grans och Granparken, det uppskattade dom mycket. Vi var in till Piteå två dagar och tog två cykelturer. Vi var bland annat till CatarinaK, keramiker, så jag visa dom vart jag köpte deras julklappar :-)
Vi promenerade även vid kanalen som går genom stan och åt en middag på Thaigarden. Det var jätte trevlig att dom var här, jag ville så gärna visa mormor Framnäs och vart jag bott de senaste 2 åren.
// vid tangenterna Matilda

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Hej Matilda

    Trevligt med besök, jag hade också turen att träffa er på stan. Hoppas att ni fick en trevlig helg/ Katrin

    2009-05-24 | 22:24:13
  • Anonym säger:

    Hej Matilda! Vad roligt att få besök. Du är väldigt lik din mamma :) Hoppas att alla ni på Framnäs mår bra och att ni får en trevlig skolavslutningsvecka. /Julia (Johans syster)

    2009-05-25 | 16:42:26
  • Birgitta och Märta säger:

    Snyggingar var ordet.Jag är glad att ha fått se hur fint du har det på Framnäs.Roligt att jag fick träffa dina handledare och kurskamrater/ Märta.Jag håller med.Det var fint att få tillbringa några dagar tillsammans.jag kände mig barnsligt förtjust när vi drog iväg på Side by Side cykeln första gången/Bitgitta

    2009-05-29 | 16:32:59

Kommentera inlägget här: