Neurolinjen

Höstlov

Kategori: Allmänt



Det var ett tag sedan vi uppdaterade våran blogg men detta har hänt...... förra veckoslutet hade Share music en kurs här, vi fick vara med på "taste day" under fredag förmiddag och det var uppskattat. Under helgen hade dom kvällskonserter som man fick titta på vilket vi gjorde och även avslutningskonsert under söndagen. Vi hade besök av Christer som gick ut i våras och var med under kursen, kul att träffa dig "Chlle".
Fredag den 24 oktober åker vi hem på lov och börjar om torsdag den 6 november.
VI SES!!!

Kommentarer

  • lCHrille säger:

    JAg är i SKövde, om ni undrar vart ni ska åka när ni ska hälsa på mig. JAg var med i radion för ett tag sedan, jag kan försöka maila upp det. KOmmer inte ihåg att jag säger något bra om er, men ni har gjort mig bra. NI kan säga till när ni vill att jag ska komma och hälsa på er och prata er till rätta. KRamar CHrister

    2008-10-22 | 16:21:42
  • Annso´s moster säger:

    Vad glad jag blev när jag hittade eran blogg och erat fotogalleri. Kul!

    Ha det så bra och ta väl hand om er!

    Kramar i mängder till Annso!

    2008-11-17 | 07:15:56

Kommentera inlägget här: