Neurolinjen

Air hokey

Kategori: Allmänt



Jag och Matilda var de enda som var kvar i helgen, men vi hade ändå trevligt. Fredag gick jag och Stefan och bastade, jag förberedde mig för danslektionen med Matilda, vi tog en sväng om i köket och sen gick vi och la oss i var sitt rum. Lördag tog vi en omgång i Airhokey game, det gick hett till emellanåt men jag vann tillslut. Söndag tog vi en promenad i stormen till Humlan, det är ett café där dom bla. säljer te i lösvikt och mycket annat gott. Jag köpte en kycklingsallad till lunch och åkte bil tillbaka./ Petri

Kommentarer

  • lCHrille säger:

    DEt syns och jag kan läsa att ni har det trevligt(Fast inte jag är där) det är skönt också. JAg var och köpte flygbiljett upp till eran skola där jag ska spela för tjejerna på lägret, och ERik ska få höra en bit också. JAg längtar faktiskt till gamla skolan"otroligt"men sant.

    2008-10-03 | 21:18:33

Kommentera inlägget här: