Neurolinjen

Ny temin har startat!

Kategori: Allmänt



Nu har en ny termin startat för personalen på Neurolinjen, på måndag den 25 augusti startar terminen för våra kursdeltagare. Vi kommer då att fortsätta att uppdatera vår sida med bilder och text på vad som händer under läsåret. Vi startar med att åka till Rommelsön 1 september så då hoppas vi på trevliga bilder därifrån. Vi önskar gärna att ni lämnar någon liten kommentar om ni är in och kollar, det är alltid roligt att veta att någon är in på vår bloggsida!

Kommentarer

  • joha säger:

    härligt att åka motorcykel det skulle verkligen jag villa.

    men annso var riktigt bra på att kratta.

    det borde hon få göra nästan hela tiden.

    2008-08-27 | 09:25:32
  • helena säger:

    Rommelsön...... here we come

    2008-08-27 | 11:37:23
  • Anders Thuresson säger:

    Jag är jätteglad över er blogg! Det känns som att jag kommer lite närmare er när jag läser den. Falun är inte så långt bort som man kan tro. Hälsa Matilda från mig! Anders Thuresson

    2008-08-28 | 21:07:22
  • leNNART chRISTER abRAHAMSSON säger:

    DEt känns bra att komma ut och jobba/Praktisera. FRam till dess skulle det vara kul att leva framnäslivet. JAg ska sitta vid datorn på onsdag, om ni kommit från ROmmelsön då. NI får akta er för björnarna och SKövdeborna

    2008-09-01 | 10:18:19

Kommentera inlägget här: