Neurolinjen

FrontNose BigStream Fest

Kategori: Allmänt


Fotat med min kamera på mobilen.

Onsdagen den 25 maj 2011 är dagen idag. Den stora dagen.
Den stora dagen då jag fyller jämna 24.

Det har ju varit ett bra tag sen vi skrev här på våran blogg.

Bilderna jag lägger ut är från en studieresa vi gjorde till
Storforsen, där jag upptäckte att jag fortfarande har lite "arbets-skador"
inom media då jag typ fick foto-damp och fotade så mycket jag bara kunde.
Sammanlagt så blev det 185 st bilder.
Många har sagt att jag har fotat så otroligt vackra bilder och jag lägger
tyvärr bara in tre här.
Delar av personalen och delar av eleverna tyckte att ljudet i natureservatet
Storforsen var sövande, och jag tyckte väl mest att det var otroligt vackert
och att det gav mig otroligt mycket inspiration till kreativa saker.

På min mobil har jag även ett program som gör att jag fotar i en särskild
stil. Dom bilderna kommer här nedan.


Den sten trappa som fanns där och var på nåt sätt som tagen ur en saga.


Den här tog jag för att jag såg ett konstverk i den.
Döpte bilden till "Akta! Fulla älgar i skogen."

Snart har vi ju också sommarlov. Kanske allt för snart.
Tyvärr kommer vi förlora Petri och Daniel då dom
går ut så här till sommaren. Dom kommer vara saknade,
men alla måste vi ju gå vidare.

Jag kommer själv i sommar att ha praktik på ett lokalt
konditori/cafe. Ser extremt mycket fram emot det.

I övrigt så var det faktiskt en stor skolfest igår för hela Framnäs
och jag tyckte det var extremt roligt. Jag minns knappt när jag
senast hade så skoj.

Tackar alla för detta år och önskar alla en glad sommar utan
så mycket ask-nedfall nu när en ny vulkan är aktiv.

MVH.                - Jens

Kommentarer

  • Annso och matilda säger:

    2011-07-26 | 12:28:11
  • Anonym säger:

    roligt att läsa om er 3 år går så fort säger annso

    2011-07-26 | 12:34:13

Kommentera inlägget här: