Neurolinjen

Skolan startar igen

Kategori: Allmänt

Nu har en ny termin startat igen och vi är här på Framnäs Folkhögskola.
Nog har ett lov varit nödvändigt men lika gärna har ett lov skapat en saknad till
skolan, vännerna och livet man har här i Piteå.

Min jul var bra, lite stökig bara.
Familjen hade besök utav broders vänner.
Både från Australien och Florida.
Detta var mycket roligt, att få visa såna som typ aldrig
sett snö eller minus grader vårat vackra norrland.
Sedan var jag med några gamla kompisar under själva nyårs afton
som jag inte hade träffat på länge.
Annars har mest hela lovet gått åt att vara med mina
kompisar som varit hemma en sväng och iaf försökt
vara med min familj så mycket som möjligt.

Så här nu under starten av det nya året,
så har iaf jag lovat mig själv lite saker jag ska göra.
Två saker som ligger på den listan är:
Skaffa en tatuering och bli bättre.


Så här under dom första dagarna på skoltiden så måste man
ju få unna sig något så gott som kaffe, cola och en buttebulle under fika rasten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: