Neurolinjen

Ilska vid datorerna

Kategori: Allmänt

Jag vet som inte vad jag ska skriva nu,
men kan väl säga att det är lite data problem just nu under lektionen så låter det då
som om 2 av 4 har lite data problem verkar det som.
Imorgon, torsdag, så kommer jag, Jens, att fara med bland annat Inga och några fler,
mot Skellefteå och Campus området för att bidra till utbildningsmässan som kommer att vara där.
Ser fram emot att få typ "jobba" på det, men känner väl samtidigt att det är synd att
få missa en massa roliga lektioner så som t.ex Hjärnkunskapen eller det fysiska passet vi har på
torsdagarna.

Kan väl snabbt även säga att det känns konstigt att sitta vid datorn nu när jag har
varit med om det att min egna bärbara dator har dött och jag sitter egentligen bara nu,
efter 3 veckor, och väntar på att få min nya dator.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: