Neurolinjen

Temadagar

Kategori: Allmänt

Eller som vi i Studeranderådet kallar det, Projektdagar.
Temat för i år var "Krig, fred och kärlek".
På måndagen hade i krig, på tisdagen fred och sist på onsdagen
var ämnet kärlek.
Vi hade morgon samlingar dagligen, på måndagen så
hade vi en film som start, även så på onsdagen.
På tisdagen så hade vi dock en föreläsning utav
Älvsbyns folkhögskola och en linje för volontärarbetare.


Här är jag bakom trummorna.


Här håller jag på att fundera vad jag egentligen gör på
bildlektionen.

Jag anser väl inte att det blev lika bra som det blev
förra gången när Neurolinjen fick ha en liten genomgång
om deras linje och skador på scenen i aulan, MEN,
nog tycker jag absolut att temadagarna funkade och jag fick då
uppleva min gamla passion för teater igen och
fick dessutom lite nya vänner som man kan hälsa på
när man är här kring i Piteå.
Piteå Tidningen var även där och fotade lite. Länkar dit.
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=6096724

Idag har vi en sista dag då vi slutar och får påsklov
i eftermiddag, trots att jag inte är så himla säker
på att fara hem så måste jag väl det nu
även om vattnet i Skellefteå nu verkar vara ganska farligt
att dricka nu när jag äntligen har börjat dricka mer
vatten än läsk som jag gjorde tidigare.

Alla kommer vi tillbaka efter lovet utom Petri.
Han ska då ha praktik uppe i "Happis".

Önskar alla en trevlig påsk och att Skellefte-borna INTE
ska dricka av vattnet. och framför allt att folk inte äter
SÅ mycket godis.

Önskar er alla en Glad Påsk.
MVH.
- Jens Andersson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: