Neurolinjen

Jens i lufthockey

Kategori: Allmänt

Ett spel togs fram när Axel och Christer var på besök.
En kväll med bristande intresse för tv:n tog fram
tävlings människorna i mig, Jens, och klasskamraten Anso.
Detta gick till match vilket slutade med att efter att er
egna bloggare Jens hade ledningen med 3 matcher
mot Anso's 0 avslutade tävlingen.
Våran fans lyckades ta några bilder under den intressanta matchen.
Här kommer några bilder som togs.



Anso gjorde just ETT mål.


Slagskott planeras.


Anso väntar vid gränsen av sin planhalva.

Denna match upptogs dock under gårdagen (den 20 oktober).
Med en nypolerad "is". Jag hade torkat lite på planen medans jag ändå städade.
Matchen slutade 7-5 till mig.
Så det känns som om jag börjar tappa mer av min kämparglöd,
eller inspiration av HV71.

Idag (den 21 oktober), ska dock jag få veta om mina prövoveckor här på
linjen har gett mig något och om jag är här för att stanna.
Detta hoppas jag innerligt.
Och jag hoppas lika mycket att ni kan läsa mitt inlägg ännu en gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: