Neurolinjen

Slutet av Januari

Kategori: Allmänt

En liten väderprognos! Blåsigt med snöbyar i norr! -2 och för tillfället inget snöfall. Vårat konst projekt är i slut fasen. Idag är det stektsaltsill till lunch så det är risk för klämmackor för många. I början av februari ska vi på linjen till Jokkmokk på marknad och det ska bli trevligt och kanske blir det en korv eller souvas. Till helgen reser många hem och för oss som blir kvar blir det bio " Benjamin Buttons otroliga liv " Trevlig helg Matilda och alla andra

Kommentarer

  • Siv säger:

    Hur många klämmackor blev det????

    2009-01-21 | 19:58:55
  • lCHrille säger:

    DAgstidningen jag har, har börjat med en sudoku varje dag. JAg tänker på våra mattelektioner, igår kom jag hem halv tolv på kvällen och tänkte att jag kan få in en siffra innan sängen, när jag gick och la mig var klockan 03.35, tiden försvann när jag satt där och löste den, jag ska sätta mobilen på larm när jag löser sudoku. VArför kom ni inte förbi mig på väg till JOckmocks marknad? JAg har det iallafall bra, har kommit igång med skolprat.

    2009-01-24 | 19:55:29

Kommentera inlägget här: